17.11.2015

Joululukemista

Ketä ostaa joulun alla joululehtiä? Nimenomaan lehtiä! Minä..joo..useamman..Tähän mennessä olen löytänyt kaupasta kuusi kivaa lehteä, seitsemännen olen lukenut anopilla. Olen oppinut äidiltä, että kaikki joululehdet tulee säästää ja niitä onkin kertynyt jo aika iso kassillinen. Joka joulu kaivan ne esille, selailen ja luen mielenkiintoisia ja kivoja juttuja. Jokaisesta lehdestä yleensä jotankin, suurimmasta osasta kaikki. Lehtiä on niin paljon, että suurimman osan jutuista ehtii vuoden ainaka unohtaa.



Tuon kuusenpätkän ihana työkaverini toi aamulenkiltään minulle.

Nyt palaan sohvalle lehden pariin. Illan jatkoa!

-Päivi- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen iloinen kaikista kommenteista! Vielä enemmän olisin iloinen jos pystyt seisomaan sanojesi takana omalla nimelläsi :)